BRD Asigurari de Viata - Administrator Contracte

Obiectivul postului:
  • Responsabil de activitatea de administrare a contractelor de asigurari de viata si de sanatate in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora.
Responsabilitatile principale ale postului sunt:
  • Responsabil de activitatea de administrare a contractelor de asigurari de viata si de sanatate in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora;
  • Actualizarea bazelor de date privind informatiile si modificarile survenite pe parcursul derularii contractelor de asigurare;
  • Responsabil de administrarea si emiterea ofertelor si a contractelor de asigurare de viata si de sanatate, cu sau fara evaluare individuala, in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora (adaugare/ eliminare membri, gestionarea proceselor privind primele de asigurare, reinnoirea contractelor de asigurare, etc.);
  • Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind contractele de asigurari de viata si de sanatate;
  • Participa la elaborarea procedurilor si tuturor documentelor specifice administrarii contractelor de asigurari de viata si de sanatate, ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor existente;
  • Elaborarea rapoartelor periodice privind contractele de asigurare de viata si de sanatate;
  • Participa la inregistrarea, scanarea si arhivarea tuturor documentelor aferente administrarii contractelor de asigurare de viata si de sanatate;
  • Indeplineste sarcinile de serviciu, atribuite de sefii ierarhici;
  • Respecta prevederile din regulamentele si normele interne ale serviciului/ departamentului si companiei;
  • Reprezinta intr-un mod constructiv, pozitiv compania in relatiiile cu partenerii de afaceri si autoritatile, si se asigura de o comunicare eficienta cu colegii si superiorii;
  • Manifesta o preocupare permanenta si sustinuta privind perfectionarea profesionala;
  • Analizeaza, se implica si propune corectiile necesare in cazul in care apar disfunctionalitati in procese;
  • Administrarea contractelor de asigurare, colectarea / verificarea primelor de asigurare platite / emiterea de oferte si polite, etc. ;
  • Activitati de administrare aferente Serviciului Administrare (primirea si trimiterea corespondentei, relatia cu partenerii si clientii interni si externi etc.);
  • Activitatea de raportare catre Management si autoritati.
Cunostintele si competente necesare ocuparii postului:

  • Studii superioare finalizate;
  • Engleza nivel mediu/ avansat, franceza reprezinta un avantaj;
  • Experienta in domeniul asigurarilor de viata (minimum 5 ani);
  • Experienta in domeniul asigurarilor pentru produsele bancare reprezinta un avantaj;
  • Buna adaptabilitate si capacitate de reactive rapida la diverse solicitari;
  • Foarte bune abilitati de relationare si pro-activitate;
  • Autonomie si initiativa;
  • Rezistenta la stres.
Tip contract: nedeterminat

Cei interesati pot trimite candidatura la adresa elena.rusu@brd.ro pana la data de 08.07.2018.